De ce n-am mai scris pe blog

De 2 săptămâni n-am mai scris nimic. Aproape nimic, am câteva drafturi cu titlu, punctuaţie si ideile principale, cât să nu înţelegi nimic. N-am mai scris pentru că nu am avut timp. Desigur, mă puteam trezi la 5 dimineaţa în loc de 8-9, dar îmi place să ţin orele cele mai bune ori pentru mine, ori pentru proiectele cele mai importante. Iar în ultimele 2 săptămâni, proiectele urgente au fost destule şi mă gândeam să le pun aici, că tot n-am avut timp să pun la punct o secţiune de portofoliu pe DA-marketing:

  1. o analiză de piaţă despre piaţă ouălor din România, cu estimare de potenţial pentru un segment foarte specific şi…inexistent. Adică un produs nou ce se vrea pe piaţă. Detalii la timpul lor.
  2. un brainstorming frumos şi oarecum experimental pentru Ceai etc. O să vă descriu tehnica şi rezultatele cât de curând. Cert este că ideile trebuie gâdilate ca să iasă la suprafaţă.
  3. finalizarea unui site drag mie, foto portfolio, fullscreen, cu tot cu logo, la care lucrez din vară şi la care mai sunt unele detalii de pus la punct.
  4. un market brief pentru o piaţă pe care aştept s-o analizez din 2006, de când lucrez în consultanţă: piaţa berii :D. Ar fi vorba de un producător important de bere, pe care colegii mei de la Start Ukraine vor să-l convingă să investească într-una dintre cele mai puternice piaţe din UE – România.
  5. am pus la cale o campanie Adwords care deja dă roade, pentru cel mai simpatic site de proiect imobiliar pe care l-ai văzut (www.suntacasa.ro). Urmăriţi melcul.

 

 

Comentează

Your email address will not be published. Required fields are marked *