Nu comentez de obicei spoturi TV. Este un subiect atât de fumat încât provoacă înecăciune. Remarc totuşi lipsa de inventivitate a celor care se ocupă de Sensiblu. Nici nu mă interesează cine.
Prin luna mai vine Vodafone cu o campanie foarte bună, “Împreună suntem mai puternici”. Ideea de bază este cea a comunităţilor, triburile lui Godin. Grupuri de oameni cu nevoie specifice.
Acum Sensiblu se comportă ca un patron de impex care, văzând o reclamă la TV, spune: “Hai să facem şi noi aşa. Dar mai frumos!”. Ceea ce, la nivelul acela mic, nu e mare lucru. Dar când ai vânzări de peste 230 de milioane de euro ar trebui să ai şi bugete şi pentru un concept inovativ. N-or fi cei de la Catena geniali, dar măcar sunt originali.
spotul sensiblu “O farmacie pentru fiecare” aici
Vodafone, “Împreună suntem mai puternici”