Sensiblu nu are creativitate

Nu comentez de obicei spoturi TV. Este un subiect atât de fumat încât provoacă înecăciune. Remarc totuşi lipsa de inventivitate a celor care se ocupă de Sensiblu. Nici nu mă interesează cine.

Prin luna mai vine Vodafone cu o campanie foarte bună, “Împreună suntem mai puternici”. Ideea de bază este cea a comunităţilor, triburile lui Godin. Grupuri de oameni cu nevoie specifice.

Acum Sensiblu se comportă ca un patron de impex care, văzând o reclamă la TV, spune: “Hai să facem şi noi aşa. Dar mai frumos!”. Ceea ce, la nivelul acela mic, nu e mare lucru. Dar când ai vânzări de peste 230 de milioane de euro ar trebui să ai şi bugete şi pentru un concept inovativ. N-or fi cei de la Catena geniali, dar măcar sunt originali.

spotul sensiblu “O farmacie pentru fiecare” aici

Vodafone, “Împreună suntem mai puternici”

Comentează

Your email address will not be published. Required fields are marked *